Dátové vychytávky pro e-shopy

Automatická cenotvorba

ušetríte
4 h/den

priemerne ušetríte
30 tis./mesiac

až 1
špecialistu

Viac automatizácie = Menej ručného klikania
Pre človeka desiatky hodín práce, pre Conviu rýchlovka.

Tá úľava. Zahodiť neprehľadné excelovské tabuľky s prapodivnými výpočtami cien vašich produktov na e-shope. Pre Conviu je to brnkačka - urobí to za vás automaticky, rýchlo, správne a výhodne. Má totiž v malíku ceny vašej konkurencie na tovarových porovnávačoch, a tak môžete byť vždy o pár kačiek lacnejšie, mať druhú najvýhodnejšiu cenu na trhu alebo treba maximalizovať obrat. Pravidlá sú na vás, potom už si to preberá Conviu pod svoje dátové krídla.

Preceniť všetky položky, ktoré predávate, treba aj niekoľkokrát denne? V kamennej predajni nemysliteľné, v internetovom obchode pokojne. Lenže aká je tá správna cena? Conviu vám s tým pomôže. Teda pomôže... Väčšinu práce urobí za vás. Vy na začiatku zvolíte stratégiu a nastavíte pravidlá. Potom už len sledujete maržu a zisk, podľa potreby pravidlá ladíte. Máte pri tom pokoj a istotu, že vám nikde nič neuteká.

Vo výpočtoch Conviu vychádza najčastejšie z nákupnej ceny bez DPH a z predajných cien konkurencia. Vychádzať ale môže z akýchkoľvek dát, napríklad aj z vašich aktuálnych predajných cien. Môže (a nemusí ) brať do úvahy aj cenu dopravy.

Koho chcete poraziť (a koho nie)

Na začiatku je dobré si ujasniť, s kým sa chcete na cenovom bojisku stretnúť. Kto je teda vaša konkurencia? Možno sú to všetci predajcovia, ale možno vás budú zaujímať len tí s certifikátom“ Overené ", s určitým počtom recenzií, alebo tí, čo majú aktuálne tovar skladom.

V Conviu si môžete pokojne naklikať aj konkrétne e-shopy, s ktorými chcete držať krok, alebo naopak zadať obchody, ktoré chcete v konkurenčnom boji ignorovať. A to na úrovni celého svojho e-shopu, pre jednotlivé kategórie, značky, ... alebo dokonca aj konkrétne produkty.

Stratégia cenového boja

Keď viete, s kým bojujete, je na rade zvoliť správnu stratégiu:

  • Cena podľa poradia – keď chcete byť práve tretí zo všetkých predajcov, alebo prví (najlacnejší) z tých, čo majú tovar skladom.
  • Cena podľa zvoleného konkurenta – keď chcete byť vždy o 1 Sk alebo o 3% lacnejšia ako zvolený konkurent.
  • Cena podľa konkurencie – keď chcete mať cenu na priemere či mediáne cien konkurencie, prípadne keď chcete k cene konkurencie pridať obchodnú prirážku.
  • Maximalizácia marže – keď chcete čo najvyššiu maržu, a teda aj prevádzkový zisk, cena sa nastaví podľa cien konkurencie, vašich nákupných cien a elasticity dopytu.
  • Maximalizácia obratu – keď chcete byť agresívni a získať väčší podiel na trhu, potrebujete k tomu aj zodpovedajúce ceny. Conviu postráži aj to, aby ste nepredávali zbytočne lacno a neprichádzali tak o zisk.
Prídu vám zaujímavé všetky uvedené stratégie? Správne, v praxi ich totiž budete najskôr kombinovať.

Inú stratégiu zvolíte pre svoje top produkty a inú pre longtail. Keď si budete chcieť s cenotvorbou naozaj vyhrať, môžete si nastaviť odlišnú stratégiu pre jednotlivé značky, kategórie, segmenty, výrobcov, cenové rozsahy, hladiny marže alebo aj pre ľubovoľnú skupinu produktov označenú vlastným štítkom.

Prehľad o dianí na bojisku

Súhrnný prehľad výsledkov cenotvorby za ľubovoľné obdobie si môžete kedykoľvek stiahnuť na záložke Štatistiky. Uvidíte okrem iného, ako aktívne ste svoje produkty preceňovali a ako sa vyvíjala ich marža. Keď chcete ísť pri konkrétnych položkách do hĺbky , presuniete sa na záložku Produkty, kde nájdete prehľad cien konkurencie, históriu preceňovania aj vývoj cien v grafoch. Takto si môžete prejsť napríklad nedávno precenené položky alebo produkty s najvyššou či najnižšou maržou.

Partneri, ktorí nás odporúčajú

Ukážka automatickej cenotvorby

Preceniť všetky položky, ktoré predávate, napríklad aj niekoľkokrát denne? V kamennej predajni nemysliteľné, v internetovom obchode pokojne. Lenže aká je tá správna cena? Conviu vám s tým pomôže. Teda pomôže... Väčšinu práce urobí za vás. Vy na začiatku zvolíte stratégiu a nastavíte pravidlá. Potom už len sledujete maržu a zisk, podľa potreby pravidlá ladíte. Máte pri tom pokoj a istotu, že vám nikde nič neuteká.

Často kladené otázky

Ako často môžem cenotvorbu prepočítavať?
Cenotvorbu je možné prepočítavať podľa vašich požiadaviek, napr. každú hodinu alebo raz denne.
Vie Conviu pri cenotvorbe zohľadniť Top produkty?
Áno, Vaše Top produkty je možné filtrovať napr. pomocou štítku alebo akéhokoľvek elementu v dátach. Top produkty v rámci trhu je možné filtrovať podľa hodnoty vyjadrujúcej obľúbenosť užívateľov v rámci trhu.
Čo potrebujem mať k dispozícii, aby som mohol nastaviť cenotvorbu?
Na implementáciu cenotvorby odporúčame mať k dispozícii nákupné ceny. Tie je možné pripojiť napr. doplnkovým XML feedom. Budete tak mať možnosť dopočítavať reálnu maržu produktu a sledovať cenovú elasticitu produktu. Ďalej odporúčame štítok, podľa ktorého budete chcieť produkty segmentovať - napr. inú cenotvorbu môžete nastaviť pre nové produkty, inú pre Top produkty alebo longtail produkty.
Je možné sledovať historický vývoj predajnej ceny?
Ano, v štatistikách je možné pre každý produkt zobraziť aj historický vývoj cien daného produktu na porovnávači a na e-shope.
Môžem nastaviť precenenie podľa ceny konkurencie?
Áno, v Conviu je možné pomocou pravidla nastaviť napr. cenu o 0,01 € lacnejšiu ako konkurencia. Je tiež možné nastaviť cenu podľa pozície podľa ceny alebo medián (strednú hodnotu) z vybraných konkurentov a pod...
Chýba vám nejaká odpoveď?

Aký objem dát už modul spracoval?

Automatická cenotvorba už spracovala:

viac ako
191 GB

zpracovaných feedů

viac ako 72
miliónov

vstupných produktov

viac ako 56
miliónov

precenených produktov

Automatická cenotvorba

Naše ceny sú výhodné pre malé aj veľké e-shopy. Platíte totiž len za moduly, ktoré naozaj využívate.
Automatická cenotvorba
Tarif:
Počet produktov v module:
Použiť:
Ako často:
Za každých ďalších 10 tis. produktov nad 50 tis. produktov + 39 €.

Heureka má svoje API spoplatnené fixným cenníkom.

Conviu z tohto poplatku nemá žiadnu províziu a je len sprostredkovateľom. Ak chcete Heureka API na Conviu využívať, tak nie je potrebné platiť celý tarif (podľa cenníka Heureky). Conviu vám rozpočíta len reálne využitý počet volaní API.

Ak máte vlastný Heureka API kľúč, tak vám nebude poplatok za Heureka API účtovaný.

Zboží API je zadarmo.

Prečo je Conviu najinteligentnejšie riešenie pre váš e-shop?

  • Úspora času, peňazí, nástrojov, ľudí a starostí
  • Menej manuálneho klikania, viac automatizácie
  • Úplná kontrola nad e-shopom, cenami a feedmi
  • Rýchlosť, spoľahlivosť, dostupnosť 24/7
  • Sme samé ucho

    Načúvame a sme otvorení zmenám. Vývoj prispôsobujeme potrebám trhu a zákazníkov.

  • Vezmeme vás pod svoje krídla

    Starajú sa o vás špecialisti, nie operátori. S našou pomocnou rukou môžete počítať.

  • 12 vychytávok pod 1 strechou

    Komplexné využitie dát – 12 nástrojov pre ziskovejší e-shop na jednom mieste.

Čo Conviu vyrieši za vás?

  • Upraví akýkoľvek feed (xml, csv, txt, sheet) podľa vašich predstáv
  • Napojí dáta od dodávateľa pre e-shop
  • Vyšperkuje feed pre Heureku, Tovar, Google a ďalšie platformy
  • Nastaví výhodnú automatickú cenotvorbu pre váš e-shop
  • Napojí dáta na marketplace
  • Preloží popisy produktov na expanziu do zahraničia
  • Upraví nebo doplní texty pomocou umelej inteligencie
  • Nastaví automatický bidding pre porovnávače tovaru
  • Automatizuje inzerciu pre PPC Google Ads/Sklik (nový modul)
  • Hromadne upraví obrázky produktov
  • Monitoruje ceny konkurencie
  • A hlavne – ušetrí vám čas na skutočný život

Čo dokážu Conviu vychytávky?

Editor dátových feedov

Editor dátových feedov

TOP vychytávka

Prelúska dáta v akomkoľvek formáte pokojne aj niekoľkokrát denne a vytvorí feed ako sa patrí.

Zistiť viac
Napojenie dodávateľov

Napojenie dodávateľov

TOP vychytávka

Skrotí dodávateľské trendy, dohliadne na zaradenie produktov do kategórií a nastavenie cien a marží.

Zistiť viac
Automatický prekladač

Automatický prekladač

Novinka

Na počkanie preloží do desiatok jazykov celý e-shop, popisy produktov, alebo hoci aj feed.

Zistiť viac
Editor obrázkov

Editor obrázkov

Upraví stovky produktových obrázkov za niekoľko minút, zjednotí pozadia a pridá štítok a logo.

Zistiť viac
Napojenie na marketplace

Napojenie na marketplace

Postará sa o kompletnú úpravu dát a rýchle napojenie na celý rad umiestnení na marketplace cez API.

Zistiť viac
Automatická cenotvorba

Automatická cenotvorba

Dňom aj nocou dohliadne na to, aby vám neušla marža ani výhodnejšie ceny konkurencie na trhu.

Zistiť viac
Automatický copywriter (AI)

Automatický copywriter (AI)

Napíše kvalitné SEO optimalizované popisy produktov či kategórií a vylepší existujúce texty.

Zistiť viac
Párovač produktov do porovnávačov

Párovač produktov do porovnávačov

Jediným kliknutím vyhľadá a prepojí vaše produkty s položkami na Heureke – aby vás bolo vidno.

Zistiť viac
Automatický bidding

Automatický bidding

Dostane kľúčové produkty na horné pozície v porovnávačoch a CPC upraví pokojne aj 12x denne.

Zistiť viac
Monitoring cien

Monitoring cien

Zariadi, aby ste vždy boli o niekoľko krokov pred konkurenciou – s výhodnejšími cenami a TOP produktmi.

Zistiť viac
Automatická PPC reklama

Automatická PPC reklama

Optimalizuje vyhľadávacie PPC reklamy na Google Ads a Sklik rýchlo a efektívne.

Zistiť viac
Alerty a reporty

Alerty a reporty

Je neustále v strehu a včas vám dá echo o tom, že sa na e-shope niečo deje, alebo bude diať.

Zistiť viac

Referencie našich klientov

Prečo vyše 1000 e-shopárov dôveruje Conviu?

CZC
Lékárna
City ZEN
Bikesport
Topicrem
REDSTORE

Díky Conviu naskladňuji položky do Shoptetu na pár kliknutí, a to včetně upravených popisků, vlastních kategoriíi celkové kalkulace. Vše jde jak po másle a úspora času je obrovská

Pavel Borovička Bylinná lékárna, s.r.o

Tak tady se lámou e-commerce ledy. Pomocí (ať už supportem, nebo službou), která se mi od Conviu dostává, jsem ušetřil nemalé peníze za jednoho zaměstance navíc.

Michal Cuper REDSTORE ONLINE, s.r.o. - jednatel společnosti

Conviu nám výrazně usnadnilo práci ohledně biddingu a rychlých úprav v XML souboru. Dřív jsme na úpravy feedů museli čekat, teď už to zvládneme sami.

Petra Nováková CZC.cz

Přes Conviu řešíme úpravy cen a dostupností, synchronizaci dat mezi e-shopy s jazykovou mutací i napojení dodavatelů a jsme velmi spokojení. Výrazně se nám usnadnila práce a jsme schopni reagovat obratem na změny, které si žádá obchod nebo marketing.

Jaromír Antoš Rucni-naradi.cz - Manažer divize

Zatím používáme pro zpracování různých dodavatelských feedů pro sjednocení a import do eshopu. Vše funguje skvěle a spolehlivě. Conviu můžu jen doporučit.

David Lechner FOTOESHOP.cz

Nabízejí nejlepší službu na zpracovávání XML feedu. Podporu, kterou Vám nabídnou zdarma, nemáte nikde jinde. Co nevíte, ihned vysvětlí. Zákaznická podpora Vám odepíše i o víkendu. Tuto společnost mohu jedině doporučit.

Michal Tomšů YESSHOP.cz

Robustní a spolehlivá služba, ve které pro své klienty denně automatizovaně zpracováváme XML feedy s desetitisíci e-shopovými položkami. Má přehledné rozhraní a snadno se v ní tvoří pravidla pro úpravu feedů. Vynikající je také snadno dosažitelná, neuvěřitelně rychlá a technicky zkušená podpora.

Honza Žůrek Paec.net - jednatel

Skvělá služba kterou využíváme velmi často a pro odběratele nám usnadňuje spousty práce. Vřele doporučuji.

Marek Dlouhý Eshop-Sperku s.r.o.

Conviu mohu jen doporučit. Vzhledem k tomu, že jsem vůbec nevěděla, do čeho jdu, jelikož jsme s feedy předtím nepracovali, měla jsem spoustu otázek. A na rozdíl od jiných firem, kde jsem se obrátila, mi v Conviu vše skvěle vysvětlili, podpora na mailu i telefonu, i o víkendu byly maily zodpovězené. Za mě 5 hvězdiček. Nic lepšího jsem si nemohla vybrat. Jsem velice spokojená a moc ráda doporučím dále.

Helena Valo DiS. Dvojčátka.cz

Sme partnerom